Небесата разказват славата Божия...

Небесата разказват славата Божия, И просторът известява делото на ръцете Му. Ден на ден казва слово; И нощ на нощ изявява знание. Без говорене, без думи, Без да се чуе гласът им, Тяхната вест е излязла по цялата земя, И думите им до краищата на вселената.

Ако сте новоповярвали
в Исус Христос четете Новия Завет и по специално започнете с Евангелето на Йоан. Четете всеки ден поне по 15 мин. и повече. Ще разберете и ще почувствате какво означава Святия Дух да присъства във вас. Това е едно благословение, това е Духът на Бога. Ако още не сте казали молитвата за покаяние и спасение, прочетете Любовно писмо от Бог. Молитвата е накрая.
Кажете я на глас.

Защото, ако изповядаш с устата си, че Исус е Господ, и повярваш със сърцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите ще се спасиш. Защото със сърце вярва човек и се оправдава, и с уста прави изповед и се спасява. (Римляни 10:9-10)

понеделник, 8 февруари 2010 г.

Защо да вярвам в Бог?

Защо да вярвам в Бог?

Да вярваме в Бог и Исус Христос не е религия, не е някакви задължителни ритуали, някакви задължителни молитви. Това е едно общение, едно приятелство с Нашия Създател Бог. Той е като наш Небесен баща, който ни е създал и не ни е оставил самички. Той иска да си общува с нас. Той ни знае проблемите, Той ни знае мислите и тревогите и иска, и ни умолява да се обърнем към Него. Той ни обича и милее за нас. Защо? Защото ние сме Негови чада (деца).

Какво ни пречи да си общуваме с Него? Това, че ние сме му обърнали гръб, не го познаваме и си мислим, че не съществува, или че е много далеч и няма да ни обърне внимание, или че не вярваме че съществува.

Как да разберем, че Той съществува? Огледайте се наоколо и вижте какво е създал, вижте Неговите творения. В Римляни 1:20 се казва, Понеже от създанието на света това, което е невидимо у Него, сиреч вечната Му сила и божественост, се вижда ясно, разбираемо чрез творенията; така щото, човеците остават без извинение.

Какво ни разделя от Него. Това е греха. Когато сме били деца, бащите и майките ни са ни поправяли и наставлявали. Така е и Той. Той ни казва тихичко, не прави това, не съгрешавай, не ходи в този път, не е за теб и други. Той иска да го послушаме. Псалми 34:11 Дойдете, чада, послушайте мене. Но ние сме толкова забързани, че не го чуваме. Понякога ни се случва нещо добро, нещо хубаво и ние казваме, имах късмет. Не, това не късмет, това е от Него, защото Той незабелязано се грижи за нас. Защо? Защото ни обича. Яков 1:17 Всяко дадено добро и всеки съвършен дар е отгоре, и слиза от Отца на светлините, у Когото няма изменение, или сянка от промяна. Той е същия, Той не се променя. Евреи 13:8 Исус Христос е същият вчера днес и до века. Той даде на кръста Единородния си Син Исус Христос за нашите прегрешения. Той няма да каже, Аз повече не те обичам, защото ти ми съгреши. Не, Той ще каже, ела при Мен, Аз ще ти дам съвет. Когато сме обременени, Той ще ни каже пак, ела при Мен и Аз ще те успокоя, ще помилвам душата ти, ще докосна сърцето ти, ще ти дам покой.

Той иска да отидем при Него, да застанем пред Него и да му кажем, Боже, прости ми. Той няма да ни се кара, но ще ни хване за ръка и ще ни каже, нека Аз да те водя, няма да останеш в нужда, ще те успокоя. Ето какво се казва в Псалм 23:1 Няма да остана в нужда. 2 На зелени пасбища ме успокоява; При тихи води ме завежда. 3 Освежава душата ми; Води ме през прави пътеки заради името Си. 4 Да! и в долината на мрачната сянка ако ходя Няма да се уплаша от зло; Защото Ти си с мене.

Колко скъпоценно е за нас Божието милосърдие. Псалми 36:7 Колко е скъпоценно Твоето милосърдие. Това е нашият Бог. Опитай се да го опознаеш. Създателят на Вселената ще ти стане приятел.

Молитва: Прости ми Боже, че съм те пренебрегвал досега, но сега аз искам да те опозная, искам да ми станеш приятел, искам да ти споделя много неща. Приемам, че Твоя Син Исус умря за греховете ми и ти казвам сега прости ми. Благодаря ти, че ме прие.

От този момент Святият Дух ще присъства във вас. Ще го усетите. Неговото присъствие е чудесно.


4 коментара:

  1. на сайта „Трансферите в Бундеслигата – лято 2015“ в blitz. bg (от 2 септември 2015 година) пише важни коментари за християнството (особено в началото)

    ОтговорИзтриване
  2. интересни коментари пише в dariknews.bg на тема "Опит за военен преврат в Турция (ВИДЕО) - DarikNews.bg"

    ОтговорИзтриване
  3. I write from abroad

    And I think need : peace on Earth and good among people

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По-добре няма да стане на земята. Словото казва че в последните дни ще настанат усилни времена.
      2 Тимотей 3:
      1 А това да знаеш, че в последните дни ще настанат усилни времена.
      2 Защото човеците ще бъдат себелюбиви, сребролюбиви, надменни, горделиви, хулители, непокорни на родителите, неблагодарни, нечестиви,
      3 без семейна обич, непримирими, клеветници, невъздържни, свирепи, неприятели на доброто,
      4 предатели, буйни, надути, повече сластолюбиви, а не боголюбиви,
      5 имащи вид на благочестие, но отречени от силата му.

      Така ще бъде до второто пришествие на Исус. Така че вярвай в Бог, чети Словото, приеми Исус за Спасител и върши добро.
      Благословение ви желая!

      Изтриване